Как да направя поръчка в онлайн риболовен магазин www.fishingtime.bg
- Онлайн през настолния си компютър или през мобилния си телефон по всяко време на денонощието.
- По телефона, чрез разговор може да направите своята поръчка - бързо, лесно и с нужното внимание (от Понеделник до Петък от 9,00 до 18,00 часа ).
Задължително ли е да си направя регистрация преди да направя своята онлайн поръчка ?
- Не е задължително да имате регистрация за да направите в нашия онлайн риболовен магазин поръчка. Въпреки това преди да финализирате заявката си ще трябва да оставите вашите две имена, телефон за връзка, имейл и разбира се адрес за доставка или офис на куриерска фирма. Всичко това е нужно за да можем да се свържем първо с Вас за потвърждение на заявката, както и за куриерската фирма а да достави пратката Ви. Ако направите регистрация, няма да ви се налага всеки път да въвеждате своите данни.
Задължително ли е да имам регистрация ако съм търговец ?
- Всеки търговец може да направи регистрация в онлайн магазина, като въведе фирмените си данни. След одобрение от администратор на риболовен магазин Фишинг Тайм, всяка фирма ще може да вижда цените на едро.
Мога ли да пазарувам на място в търговския обект ?
- Разбира се.
След като направя поръчката си кога ще я получа ?
- Ние ще се свържем с вас за потвърждение на поръчката, след което периода за доставка е от 2 до 5 работни дни. Този период се определя от последователността след получаване на поръчките в нашия онлайн магазин.
По какъв начин да заплатя своята стока ?
- След като отидете в офис на куриерската фирма или ако е до адрес при доставка на куриера заплащате своята пратка. Плащането на поръчката се извършва чрез пощенски паричен превод / Наложен платеж.
Издавате ли фактури ?
- Да. Издаваме ДДС фактури.
След като куриера ви предостави пратката, изискайте от него разписка за пощенски паричен превод. Тази разписка се прикрепва към фактурата и играе ролята на касов бон.
Колко ще ми струва доставката ?
- Доставката се изчислява според изискванията на куриерската фирма. Разбира се, ние разполагаме със всички необходими договори към нея и предлагаме на нашите клиенти 25% допълнителна отстъпка за доставка.
Обявените отстъпки в онлайн магазина важат ли за продукти на промоция ?
- Не. В Условия за пазаруване много точно и ясно е описано, че продукти които вече са на промоция не подлежат на допълнителна търговска отстъпка и безплатна доставка. Също така в тези условия са описани и марките, които не подлежат на тези допълнителни отстъпки. Моля, преди да направите поръчка прочетете нашите условия за пазаруване!
Мога ли да отменя своята поръчка ?
- Може да отмените своята поръчка в момента в който се свържем с вас за потвърждение на направената поръчка. След потвърдена поръчка и вече изпратена такава няма как да я отмените.
Кой поема транспортните разходи, ако не желая тази поръчка ?
- Транспортните разходи за цялата поръчка или част от нея се поемат изцяло от клиента. Пратката трябва да бъде адресирана обратно до мястото от където е била първоначално изпратена.
Имам ли право да върна стока и какъв е срока ?
- Да. В 14 - дневен срок след получаване на пратката имате право да я върнете. Стоката, която може да бъде върната трябва да бъде в оригинална опаковка‚ етикети и стикери‚ в добър търговски и технически вид (да не е използвана). Пълен комплект оригинална съпътстваща документация – касов бон‚ фактура‚ гаранционна карта‚ копие от товарителницата за получаване. В случаи при който клиентът се е опитал да повреди дадената стока умишлено или да я ремонтира сам‚ тя няма да се приеме.
Имам фирма за търговия с риболовни принадлежности как да започна да работя с Фишинг Тайм 2010 ООД ?
- Ако притежавате рибарски магазин, моля пишете ни на посочения имейл или позвънете на телефона оставен за връзка.